Школска 2022/2023. година
На часу српског језика, ученици 1-4 су писали новогодишње честитке драгим особама, које су претходно направили на ЧОС-у. 🎄
Ученици 5/3 и 5/4 су направили своје вулкане и изазвали ерупцију на часу географије, такође су показали и своје знање о овим процесима.
Наша зимска бајка, игра текстуралних и структуралних линија. Одељење 5/1 – Ликовна култура… 🎨Наставник Јасмина Тица
Мешовита група одељења 3/1 и 3/2 су на часу грађанског васпитања причали о пријатељству, о томе које би све особине пријатељ требало да има… Након одгледане, а потом и анализиране аудио-визуелне бајке „Риба дугиних боја“, уценици су писали поруке пријатељства на зутим тракама и лепили их на хамеру, добивши „Сунце пријатељства“, чиме су на крају часа украсили школски пано.
2/2 је на часу музичке културе данас научило народну песму „Дошла ми бака“.
На часу Света око нас, ученици 1-4 су кроз огледе испитивали својства земљишта (песак, глина, земља из дворишта, земља за цвеће) и закључили да земљиште може бити различите боје, растреситости и влажности.
Ово су музеји које вам предлажу да посетите чланови културне секције из Великог Села.
Азбука на наш начин: сваки ученик одељења 2/2 је у оквиру пројекта који је био везан за српски језик и ликовну културу направио једно или више слова наше азбуке и украсио их по жељи, па смо тако добили заједнички оригинални рад.
Након читања драмског текста „Први дан у школи“, Боре Ољачића, ученици су импровизовали и извели драмски текст на свој начин. Уживали су у глуми и заслуженим аплаузима.
Инспирисани народном бајком „Чардак ни на небу ни на земљи“, ученици 3/2 су на часу ликовне културе радили у пару и представили нам цртежом целину која им се највише допала.
На часу домаћинства 8/2 је научило како се праве бакини колачи, а онда смо уживали у њима. Волимо тимски рад, да учимо нове ствари и да се дружимо.
У учионици првог разреда у Великом Селу, зимска чаролија је почела! Вредне руке првачића су окитиле јелку и направиле јелкице од шишарки. Наши прваци обожавају шаренило и шљокице.
На часовима ликовне културе ученици 7/3 су радили Арабеску. На основу предлога са интернета, у комбиновајој техници (туш и перо, темпра, фломастери, маркери) израђивали су своје маштовите шаре и облике, као украсе за декорацију разних употребних предмета.
Одељење 5/4 цртало је пејзаже уз помоћ туша и пера на часовима ликовне културе.
На данашњем часу света око нас, где смо учили о својствима воде, уверили смо се да вода заиста нема боју, мирис и укус (пробали и помирисали чисту воду за пиће), али да их мозе „добити“, ако се у њу нешто дода. Тако смо, додајући мед и лимун, добили слатко-кисели укус, мирис лимуна и жућкасту боју, а затим уживали у испијању лимунаде. Разговарали смо и о томе да је вода такође и добар растварач и видели да се лимун лакше, а мед мало теже растворио у води. Живели!
Математичка игра:
На штапићима су написани задаци са сабирањем и одузимањем бројева до 10. Свака група је добила по 12 стапића, а циљ је да се што пре штапићи убаце у чашу на којој су записана одговорајућа решења. Група која најбрже убаци све своје штапиће, победник је. Ми смо имали 2 групе и добили смо победника. Ко каже да је математика тешка и досадна? 🙂
Ученици 8/2 су на часу домаћинства погађали зачине на основу мириса.
Ученици петих разреда на часовима ликовне културе осликавали су пећину.
Овако споменике нашег града виде шестаци из Сланаца на часовима ликовне културе.
У оквиру географске секције, ученици 5/1 се друже и код куће организујући креативне радионице.
Ученици 1/1 су на часу света око нас изводили огледе, правили лепезе и ветрењаче, са циљем понављања градива о ваздуху.
Шарена Питагорина теорема исказана креативним радовима седмака из Вишњице.
Креативност ученика 7/4 исказана у облику таписерије урађене на часу домаћинства.
Учећи о разноврсним пословима, ученици 4/4 су самостално написали саставе на енглеском језику.
Опробавши се раније и у глуми, одлучили су да своју учионицу украсе паноом о новим сазнањима, искуствима и успесима.
Пусти, пужу, рогове… Ученици су имали задатак да донесу кестење, љуске од кестења и пластелин, а онда су на часу направили пужеве и јежиће и разговарали о томе зашто су изабрани баш ти материјали: кестен и пужева кућица – тврдо, пуж и пластелин – мекано, љуска од кестена и бодље јежа – храпаво и бодљикаво, пуж – глатко… То је уједно била и тема часа ликовне културе: Тврдо – меко, глатко – храпаво, а ученици су уживали у обликовању животиња.
1-4, Велико Село
Примењујући НТЦ систем, ученици 1-4 су на маштовит начин обрадили „Јесењу песму“ Душана Радовића, што ће им помоћи и да на лакши начин науче песму напамет. Ученицима је овакав начин рада занимљив, па су били веома заинтересовани и креативни.
Ученици 1-4 су на часу одељењске заједнице погледали презентацију о Дечијим правима, а затим је свако добио задатак да илуструје по једно своје право. Такође су разговарали о толеранцији и шта њих асоцира на толеранцију, а своје асоцијације су написали на шакама од папира у боји. Својим радовима су украсили пано у својој учионици. Тиме су обележили Међународни дан толеранције, који се обележава 16.11. и Светски дан дечијих права, који се обележава у недељу, 20.11. Били су срећни јер су научили нове речи, шта је толеранција и која су њихова основна права.
Ученици у Сланцима и Вишњици направили су пано поводом Светског дана права детета.
2/2 је на ЧОС-у, кроз игру, јачало другарство.
1-4 је на часу Света око нас, где су учили о Сунцу, играло игру „Тачно-нетачно“, где су у екипама од по троје ученика одговарали да ли је тврдња тачна или нетачна, уз палице са црвеном и зеленом бојом. Екипа која је брже подигла одговарајућу палицу, добијала је поен. На крају смо сабрали поене заједнички и добили победника. Ученици су били такмичарски расположени и учили су кроз игру о Сунцу, а и сабирали поене до 5.
Ученици 1-4 су посетили школску библиотеку и упознали се са библиотекарком Миром Меглић, која им је објаснила чему служи библиотека и како се понашамо у библиотеци. Прочитала им је занимљиву причу и песму, а онда су разговарали о својим утисцима. Били су срећни што су постали чланови библиотеке и први пут позајмили сликовнице. Осмеси све говоре!
Ученици 7/4 из Великог Села су на часовима домаћинства били млади нутриционисти и направили недељни план исхране као у Чиготи. Надамо се да смо помогли свима који желе да коригују своју исхрану у циљу побољсања свог здравља.
Ликовна култура: 7/1 као (шпански сликар) Хуан Миро.
Тема: Композиција и простор
Техника: Комбинована
Ученици 3/2 су на часу српског језика изводили драмски текст „Лед се топи“, А.Поповића.
Благодети комуникације на енглеском језику ученици 4/4 из Великог Села су открили кроз глуму. Они су у две групе одглумили бајку „The Princess and the Pea“, а за предстојећи диктат су вежбали правећи стрип у апликацији PicSay.
Фотографије су спојили уз употребу PhotoCollage, а потом и сами склопили видео уз апликацију Crop and Trim. Паметна употреба технологије у сврху учења енглеског језика се показује врло ефикасном и омиљеном међу млађим генерацијама.
Ученици 1-4 су на часу музичке културе донели ударачке инструменте које су направили код куће и заједно извели песму „Јеж“ и упознали се са разним ударачким инструментима.
Уз бајковити цртани приказ „Силлy симпхониес“, ученици су се на часу енглеског језика упознали са гудачким и дувачким инструментима и научили да препознају звучање неких од њих. Одабрали су и нацртали инструменте који им се највише свиђају. На овај начин је постигнута међупредметна повезаност музичке културе и енглеског језика.
Ученици 1/2 су поводом Светског дана животиња, на више часова ликовне културе и ЧОС- а израђивали моделе за направљен пано и склопили комплетну слику Морског света.
Ученици 3/2 су на часу музичке културе вежбали такт и тактирање, након чега су солиста и хор ученика извели тек обрађену песмицу „Иду, иду мрави“.
Наши петаци су прави уметници. На часовима ликовне културе сликали су по узору на великог сликара Винсента Ван Гога. Појединачне радове спајали су у целину и тако презентовали неке од познатих Ван Гогових слика.
Са ученицима 1/1 и 1/2 се на часу грађанског васпитања разговарало о кругу осећања и какво осећање им буди кишовито време, па тим поводом су бојили и склапали цртеж девојчице на киши.
Ученици 8/2 су на часу домаћинства украшавали тегле декупаж техником.
Ученици првог разреда у Вишњици су на ЧОС-у разговарали о здравој исхрани, воћу, а посебно о јабуци. Записивали су речи, решавали задатке и бојили јабуке како би обележили 21. октобар – Светски дан јабука.
Поводом Светског дана хране, 16.10. ученици 1-4 су имали тематски дан – Здрава храна. Тако су из српског језика, приликом учења слова Л и Љ помињали имена разног воћа и поврћа која у себи садрже гласове Л и Љ, на математици су радили задатке са воћкицама, а из света око нас и на ЧОС-у су гледали презентацију и видео о здравој исхрани, наког чега смо разговарали о правилној исхрани, о понашању за столом и попуњавали листиће, цртали један здрав доручак, а за крај читали песмице. За ужину су сви понели и јели воће.
На часу музичке културе ученици петог разреда су правили и свирали диђериду, један од најстаријих музичких инструмената.
На часу домаћинства у 8/2 учили смо како се праве палачинке, а потом уживали у дегустацији.
Уценици млађих разреда у Вишњици имали су прилику да у оквиру акције „Пажљивко“ коју спроводи Агенција за безбедност у саобраћају, вежбају и уче о безбедности у саобраћају и саобраћајним правилима кроз симулацију на полигону посебно израђеном и набављеном у циљу едукације деце. На крају обуке деца су добила и своје возачке дозволе.
Поводом 4. октобра – Светског дана животиња, ученици 2/2 одељења у Вишњици су на креативан начин приказали морске животиње моделујући их од пластелина. Учинимо сваког дана бар једну ствар која ће помоћи очувању животињског царства!
Домаћинство нам даје опет нове идеје! Ученици 8/3 из Великог Села су нам испричали пуно занимљивих ствари о зачинима као што су бибер, оригано, куркума, босиљак и многи други. На крају часа су, кроз игру и смех, затворених очију погађали врсту зачина.
Ученици првог разреда у Вишњици су на часу математике и ликовне културе кроз различите активности поновили градиво о геометријским облицима и телима.
Ликовни радови одељења 8/1 и 7/4.
Тема: Композиција
Наши прваци из Великог Села, украсили су своју учионицу и спремно дочекују јесен.
Ученици 4/3 разреда из Сланаца снимили су занимљив видео на часу музичке културе.
Ученици разреда 8/3 из Великог Села су на часу Домаћинстава, 16.9.2022. осмисли рецепте и направили колаче. Били су подељени у тимове бирали смо најукуснији колач. Ученици су показали да добро владају вештинама које су потребне у свакодневном животу.
Техником по избору, на часовима ликовне културе, ученици петог разреда наше школе урадили су своје аутопортрете.
Ученици 2/1 и 2/2 у Вишњици су наставном јединицом „Дечје игре“ из српској језика били врло инспирисани и мотивисани! Цртали су своје омиљене игре, писали и говорили о њима, а онда смо у духу игре наставили и час физичког и здравственог васпитања (бирали су одбојку, кошарку, фудбал, вијаче, ластиш и елементарне игре). Прилично интересантно је било и на часу грађанског васпитања где су се такмичили у игри „Икс-окс“, затим играли игру „Немогућа мисија“ и „Ласте проласте“, а уз причу о правилима сваке игре смо понављали и правила понашања у школи.
Школска 2021/2022. година
Ученици петог, шестог и седмог разреда у Вишњици су и на крају школске године били вредни и уз помоћ натавнице Марине Рајковић уредили паное са својим литерарним радовима и правописом српскох језика.
Да је мај традиционални месец математике су нас подсетили ученици старијих разреда из Вишњице.
Aна Златковић 7/3 освојила је ПРВО место на литерарном конкурсу „Моја звезда“
Свако има своју звезду. Неко белу, неко плаву, неко сјајну. Многе су иза далеких брда, река, мора и гора. Неке су на небу и у сну.
И ја имам своју звезду, обичну, скромну, али стварну. Моја је у срцу, души и мом уму. Кад зажмурим и кад је се сетим, са њом могу да полетим. Идем тамо где ме води, где се сетим. Иако сам ту, на тлу, имам осећај да лебдим, баш као у бајци и најлепшем сну. И кад ми је тешко, и кад нешто боли, учини све да ме озари. Захваљујући њој, све што је ружно брзо заборавим. Понекад сам тужна и жељна свега , у помоћ је зовем као најбољег друга. Одлутам мислима на далек пут, изгубим компас и немам куд. Она ме теши, врати у реалност и великом љубављу обасја прави пут. Ноћу ме покрива да не озебем, а ујутру буди и шаље на пут.
Пубертет је чудан и помало тежак. Понекад се чини да нема лека, али она је увек ту и стрпљиво чека. И кад сам добра, и кад сам лоша, она ме посматра и труди се да ме насмеје и дан улепша. Разуме мој хир, бес и љутњу. Нежно ме милује и брзином комете смири то размажено и несташно дете. Ја немам страх и ничег се не бојим јер знам да ме воли и да је увек ту.
И као што сам рекла, моја звезда није сјајна, измишљена или плод мог ума. Моја звезда стварно постоји. Она је моја водиља права. Питате се ко је то? То је моја дивна и вољена мама. И кад буде на небу, ја ћу је чувати у свом срцу, души и најлепшем сну.
Нина Павловић 5/3 освојила је ТРЕЋЕ место на литерарном конкурсу „Моја звезда“
Чула сам причу да сваки човек има своју звезду на небу. Моја звезда није само на небу, она је ту поред мене. То је моја мама.
У ствари, она се састоји од више звезда. Две велике црне звезде су њене очи. Кад су срећне, сијају више од сунца, а кад почну помало да се гасе, тад знам да је тужна. Њена дуга бујна плава коса је бескрајни Mлечни пут који као да је састављен од бесконачно много ситних звезда које су меканије од сваке шећерне вуне, чак се и топе на додир.
Тело јој је велико сазвежђе. Кад сам усамљена или уплашена, личи на Орион, спремна да ме штити од сваког зла овог света. Понекад личи на Великог пса, говорећи ми да ће увек бити ту да ме чува. А онда кад сам срећна, претвара се у Дорио, моју златну рибу која је ту да ми сваку жељу испуни.
Лепе су ми звезде на небу, али оне никад неће сијати као она поред мене.
Петра Мунић 1/1 освојила је ПРВО место на ликовном конкурсу „Моја звезда“
Мирослав Игњатовић 3/2 освојио је ТРЕЋЕ место на ликовном конкурсу „Моја звезда“
Светски дан воде обележава се од стране Уједињених нација сваке године 22. марта, почев од 1993. године, да би се подстакло решавање проблема несташице воде, подстакао дијалог о томе како да се најбоље очувају постојећи извори и како да се њима најбоље управља.
Ученици одељења 5/1, 5/2 и 5/3 на часовима географије су изазвали ерупцију вулкана и тиме приближили својим друговима процес вулканизма.
Ученици 7/2 су на посебан начин обновили периодни систем елемената.
Они су са наставницом хемије утврђивали својства елемената склапајући пазл, који ће красити њихову учионицу.
„Нобелову награду сматрам као изузетно признање за целокупну књижевност моје земље“ – рекао је Иво Андрић пре шездесет година када му је уручена Нобелова награда за књижевност.
У част нашег нобеловца, поноса српске књижевности, ученици из Вишњице Сланаца и Великог Села су израдили паное, подсетивши нас на његова књижевна дела и мудре мисли изречене у њима.
На часовима ликовне културе ученици 7/3 и 6/3 су израдили портрете писца.
Ученици 2/4 из Великог Села, инспирисани сјајним драмским текстом „Шума живот значи“, извели су позоришну представу за родитеље и другаре. Часове српског језика искористили су за припрему сценског наступа, ликовну културу за израду сценографије, а код куће су, уз помоћ родитеља, израдили маске. На премијеру су дошли сви родитељи, а подршку је својим присуством пружила и директорка школе Лидија Савић. Сутрадан је реприза одржана за ученике 1, 3. и 4. разреда. Чак је и неколико заинтересованих ученика старијих разреда уживало у престави. Ученици су сваки пут испраћени великим аплаузом.
На часу ликовне културе ученици 6/3 разреда из Сланаца су урадили портрет Иве Андрића. Сваки ученик је на свом месту радио свој део портрета у датој размери и на крају су радове склопили у јединствену целину. Било је динамично и весело, а финални продукт погледајте у мини галерији.
Ученици 4/1 на часу физичког и здравственог васпитања спојили корисно и креативно, и уз разне изазове и задатке које су извлачили из пињате прославили другу рођендан! Било је и награда, а циљ је био развијање такмичарског духа! Ученици су баш уживали!
У нашој школи је поводом Дечје недеље организован низ појединачних активности у сва три објекта.
Наставници и учитељи су на ЧОС-овима организовали радионице, причајући о дечјим правима.
Kако је ове године тема „Дете је дете да га волите и разумете“, фокус је био на изражавању дечјих ставова, размишљања и осећања, као и њиховом сналажењу и емотивном прилагођавању на одрастање у пандемијским условима.
Израђени су панои, водиле су се конструктивне расправе, писани су радови на српском и енглеском језику.
Поводом обележавања Дечје недеље, ученици 4.разреда у Вишњици су дали свој допринос традиционалним цртањем кредама у боји у школском дворишту и писањем порука на главну тему.
Одељења млађих разреда у Вишњици су на ликовним радионицама исказала своја осећања на тему „У мом срцу има места за…“, дајући искрене одговоре, право из срца.
Ученици 2/4 су у склопу Дечје недеље славили своју различитост и право на слободно изражавање. На папирима које су сами украшавали писали су шта воле а шта не – од омиљеног укуса сладоледа, до предмета у школи. Такође, бирали су мудре мисли и цитате о деци и на крају часа украсили пано у учионици.
Бавећи се разумевањем и толеранцијом, ученици 4/3 из Великог Села су на веома занимљив начин представили наше суседне земље и важност дружења и међусобног разумевања.
На литерарном конкурсу “ Дете је дете да га волите и разумете“ у организацији „Пријатеља деце“ наши ученици су постигли запажене резултате.
Ана Златковић 7/3 освојила је друго место, Јован Аксентијевић 6/3, Михајло Давидовић 6/3 и Анђела Николић 5/3 пласирали су се на градско такмичење.
У Великом Селу је уприличена и изложба ликовних радова, аутопортрета ученика 5/3.
Ученици петог разреда из Сланаца су учествовали у радионици у којој су се бавили разумевањем основних обележја културе и традиције европских земаља.
Поред тога, одељење 5/2 обележило је Дечију недељу изразивши у којим ситуацијама најчешће осећају срећу, тугу, љубав, страх и љутњу.
Ученици 6/3 су кроз игру „жабице“ направљене од папира, бирали поруке, које су једни другима читали из књиге „Моја права“, коју је илустровано приредио Уницеф, базирану на Конвенцији о правима детета.
У оквиру радионице „Хвала“ уместо „извини“ осмаци у Сланцима су износили своје ставове о важности позитивне комуникације међу вршњацима.
Одговори ђака на питање шта чини право пријатељство указали су да са сазревањем и очекивања од правих пријатеља постају озбиљнија и већа, али исто тако и спремност да се помогне у излажењу из проблема и невоља постаје реалнија.
Сви ученици су са много воље и елана учествовали у овонедељним активностима, жељни заједничког рада и дружења.
Ту смо да им помогнемо да израсту у дивне, одговорне, савесне и срећне људе, то јест да сачувамо оно што у себи носе, јер они већ јесу дивни.
У ОШ ,,Иван Милутиновић‘‘ прослава Дана језика сада већ представља својеврсну традицију. У мало другачијем окружењу, прослављен је и ове године уз низ активности.
Ученици шестог разреда из Вишњице су написали радове који указују на значај језика, а посебно скрећу пажњу на важност и лепоту нашег матерњег језика и његовог очувања.
Ученици старијих разреда из Великог Села су нам илустрацијама приказали важна правописна правила у српском језику.
На часовима ликовне културе деца су илустровала наше народне пословице и изреке.
Ђаци седмог разреда у Сланцима и Великом Селу су се позабавили проналажењем најдужих речи у разним европским језицима.
Ученици петог и шестог разреда у Сланцима су се потрудили да науче називе европских народа, држава и њихових метропола на енглеском језику, али и да се кроз квиз упознају са географским положајем европских земаља.
Сланачка школа је организовала и такмичење у изговарању брзалица на енглеском језику. Циљ овог такмичења, поред забаве, је био да се укаже на један од важних начина на који се може повећати флуентност у говору на страном језику.
Пано у Сланцима нас упознаје са занимљивостима о разним језицима који се говоре у Европи, а израдили су га ђаци шестог разреда, чланови новинарске секције.
Ученици осмог разреда су на паноу приказали савете за здрав живот, а циљ им је био да укажу на практичну примену знања из страних језика у другим областима.
Језик и култура се међусобно прожимају, те су ђаци четвртог разреда из Великог Села направили паное на којима нас упознају са основним одликама наших суседних земаља.
Велика славља на отвореном чекају погодније услове, али наши ђаци марљиво уче и раде, те су и овај празник учинили шареним, не дозволивши да ова весела традиција буде заборављена.
Школска 2020/2021. година
У сусрет Ускрсу, ученици наше школе су се потрудили да вам својим радовима на најлепши начин честитају овај најрадоснији хришћански празник.
Христос Васкрсе! Ваистину Васкрсе!
Дан планете Земље представља глобални подстрек на акције у решавању еколошких проблема данашњице.
Завод за заштиту природе Србије саопштио је да је овај датум повод да се преиспита однос према планети и истовремено је јавна кампања да се зауставе или ублаже последице немарног понашања људи.
Наши ученици су се укључили у ову акцију.
Прављени су упозоравајући панои, беџеви, деца су пратила различите интерактивне презентације, садила дрвеће, заливала биљке и упознавала Земљу уз помоћ глобуса.
Деца имају воље да чувају своје окружење. На одраслима је да тај жар уоче, похвале и даље подстичу.
У нашој школи је 24.02.2021. обележен Дан розих мајица, односно Дан борбе против вршњачког насиља.
Име је добио по иницијативи коју је 2007. покренула група активиста у граду Бервик у канадској провинцији Нова Шкотска након што је Чак Мекнил, ученик локалне школе, злостављен од стране својих вршњака зато што је у школу дошао одевен у ружичасту мајицу. Његови пријатељи су купили 50 ружичастих мајица и разделили их вршњацима, у знак протеста против насилника. Следеће године је провинцијски премијер Родни Меконалд у знак подршке последњу среду у фебруару прогласио за „Дан отпора насилницима“.Тај су пример следиле бројне друге земље.
У нашој школи су учитељи и разредне старешине на ЧОС-у водили разговоре са ученицима, скрећући им пажњу на важност спутавања сваког вида насиља и значај правих и искрених пријатељстава.
Ученице из Великог Села су направиле розе оригами кошуљице за све ученике школе. На њима су они данас исписивали поруке пријатељства.
Велики број ученика, учитеља и наставника је акцију подржао облачењем розих мајица.
Тема из предмета Дигитални свет били су роботи- шта све они могу да раде и како би у будућности могли да олакшају људима обављање многих послова. Ученици 1/2 представили су нам роботе какве би волели да имају, правећи их од различитих материјала.
Кад наставник инспирише љубав према читању, ученици срцем препознају поруку.
Ученици VI-2 из Сланаца су овако изразили своје утиске о лектири „Мој дека је био трешња“ Анђеле Нанети
Јуче, 3.12.2020. су обе групе трећег разреда у Вишњици имале час српског језика у медијатеци. Час је био посвећен нашим ученицима који су учествовали од марта до маја на конкурсу “ Читам, па шта“.
Овим путем желимо да се захвалимо ученицима Настасији Адамовић, Танасију Цупац и Анђели Милојевић на учешћу и освојеним местима, а посебно њиховим родитељима који су им помогли да истрају током конкурса.
Танасијe Гргур Цупац и Анђела Милојевић су освојили награду на општинском нивоу такмичења, а Настасија Адамовић се пласирала на градско такмичење.
Ученици 4/1 разреда, израдили су пано од различитих материјала. Правили су слике од пресованог цвећа, асанблаж, тродимензионалне слике и колаже.
Учећи о мерама о заштити здравља и безбедности, ученици 6/2 разреда из Сланаца, направили су постере за своју учионицу, који говоре о начинима како да се заштитимо од пандемије корона вируса. Поруке су исписивали на енглеском језику.
Ликовни радови
Одељење 1/4
Одељења 2/1 и 2/2
Одељење 1/2
Старији разреди
Литерарни радови
Школска 2019/2020. година
Ученици млађих разреда из Вишњице увежбавали су саобраћајна правила на школском полигону уз координацију представника Министарства унутрашњих послова.
Наша школа се придружила обележавању Дана борбе против вршњачког насиља. Ученици 6/2 и 8/2 разреда су спојивши знања из информатике и енглеског језика, на креативан и практичан начин указали на проблеме у вршњачком односима који моху настати услед прекомерне употребе мобилних телефона и везаности за њих.
Ученици млађих разреда из Вишњице су са својим родитељима учествовали у јединственом пројекту припремања посластица за прославу школске славе Светог Саве.
Како су наши ученици помагали својим мамама погледајте у галерији:
Инспирисани делом Милутина Миланковића „Кроз васиону и векове“, ученици 4/4 разреда из Великог Села и њихова учитељица Наташа Ђорђевић на часовима ликовне културе направили су сунчев систем. Труд се исплатио, рад изгледа одлично. Браво за будуће астрономе!
Предшколци и ученици млађих разреда из Великог Села, са својим учитељицама, уредили су ходник школе у сусрет Новој 2020. години.
Ученици из Великог Села су на часу грађанског васпитања причали о толеранцији.
Своја размишљања и закључке, поводом 16. новембра Међународног дана толеранције, су нам овако пренели:
У сусрет Новој 2020. години, учитељи и ученици из Вишњице, потрудили су се да уреде ходник новогодишњим мотивима.